Spontan-utgång!

Hey!
Long time, no see! Igår blev det som rubriken lyder: spontan-utgång! Jag var barnvakt igår, så det var inte alls meningen att jag skulle gå ut. Erik skulle komma förbi och han hade med sig några flarror vin och vips när mamma kom hem efter jobbet runt halv tio så for vi iväg på fest hos bästaste Emelie, och var inte hemma förren halv fem imorse! Riktigt trevligt med hemma-fest må jag säga, det var riktigt länge sen! Känner mig inte ens det minsta bakis idag heller, vilket är kanon för idag ska jag och lillasyster baka pepparkakor och lussebullar! :D

Ikväll blir det andra bullar, för då ska jag, mamma och Mats ut till Säbrå kyrka och lyssna på den här godingen;




Magnus Carlsson! Det blir kanon tror jag! 

Sen ikväll kommer Erik(a) (förhoppningsvis) traditionsenligt och tittar på Beck, idag Det tysta skriket. Härlig söndag helt enkelt!

Nej, nu ska jag fika innan bullbaket!
HEJSJEVS! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0