Sjuk+fest= INGEN BRA KOMBO!

Näe, som rubriken löd så är fest med förkylning ingen bra idé.. har varit sjuk nu sen i torsdags, var såå trött på att bara sitta här och i princip dygna farmville och fishville xD sedan att det var fest och tjejerna ville att jag skulle komma gjorde ju inte saken bättre. Men jag antar att jag blev iaf lite peppad av att vara efterlängtad, så jag drog en dusch och bytte om och drog! Jag var helt slut efter att bara bytt om kan jag ju säga! Men, kul hade jag iaf och det var lätt värt det! ;D 

Nu ska jag återgå till soffan och titta på Arn, serien. 



En sjukling redo för fest!

Kavaj: Gina tricot
Linnen: Gina tricot
Leggings: Cubus
Klocka: Ur & penn
Armband: Six

Haha, brukar inte köra en sån här
"här-har-jag-köpt-allt-jag-har-på-mig" grej,
men jag var tvungen att testa xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0