Hm,

Har insett nu att jag kanske behöver en ny header, den som används nu är ju rätt gammal... hm, får se till att fixa det! Annars har det väl inte hänt nåt, två veckor kvar till jag börjar jobba! Trodde inte att jag skulle säga det, men jag längtar faktiskt! Finns inte så mycket att göra på dagarna, så det ska bli skönt att börja jobba och få lära sig nåt nytt! Biljetterna till och från Arvika i sommar är bokade också, ska bli ashärligt att komma härifrån nästan en vecka! Var på landsarkivet och fikade i söndags, Anna, Sussie, Mona & Linda körde på hårt och jobbade från 06 på morgonen både lördag och söndag så jag var där med en glasstårta och lite kex, vilket uppskattades :) Får se om det blir lunch med Anna på kina antingen imorrn eller på fredag kanske :) 

Igår kväll var jag hos Emlan och myste med henne och Äna, vi tittade på Stjärnsystrar, lite desperate housewifes och cougar town, som jag för övrigt helt har missat! :O Skäms på mig! På vägen hem hade jag ett väldigt givande samtal med Äna om dom vi kallar för Män. Jag skulle kalla dom skitstövlar om jag fick bestämma, och jag tror Äna håller med faktiskt ;) 

Om nån timme kommer mormor, myys! önskar att jag kunde följa med henne tillbaka till Gävle sen, men det hinner jag ju inte :( Sista april närmar sig med stormsteg och just nu känner jag bara NEEEJ! inte i år igen! Haha, men det ska bli kul att grilla på sälsten som "vanligt" med allihopa, hoppas alla kommer bara :) och Tess; DET ÄR BÄST FÖR DIG ATT DU KOMMER! :D på tal om Tess, jag blev inbjuden till en pannkaksdag hos henne på lördag! Myys! 

Nej, nu ska jag iväg en sväng i soolen, PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0