AAAHHHH!

Vad less jag är på allt nu! Har bara gått omkring här hemma i typ tre veckor, jag blir galeen! Jag vill göra nåt, kan inte livet bjuda på några riktigt roliga överraskningar eller äventyr? Eller måste man komma på allting själv i den här världen? VA VA VA? Nu ska man ju i och för sig inte säga att det inte händer nåt, för då brukar det ju hända en hel rad hemskheter, men åt kul då? Det vore hemskt trevligt tycker jag. Nu behöver jag i och för sig bara vara hemma i en vecka till, sedan börjar min karriär som Domstolssekreterare, haha, fint ska det va! Nej, men jag hoppas att det blir kul! Nu kan man ju fråga sig om jag nu har så tråkigt, varför jag inte gör nåt? Enkelt, jag orkar bara inte! Jag har inte haft nån ork överhuvudtaget på snart två månader, orsaken till detta är kanske liite för personlig för att skriva här, men min efterlängtade tid på läkarpraktiken närmar sig med stormsteg! Sen du! Då ska det bli fart på den här kickan, det vill jag lova! Känns på ett sätt som att jag borde ta tag i det här j*vla körkortet också, men samtidigt så har jag ingen motivation till det heller. Känns inte som att jag kommer att ta det i alla fall. Haha, bra jobbat, jag har redan gett upp! Nej, jag måste ur den här svackan! och det med basta! Jag vill inte ha det så här, på många plan, av många anledningar, jag vill gör massor av grejjer, jag SKA göra massor av grejjer, jag ska bara hitta vägen ut ur det här mellan-landet bara. Äh, godnatt!

Snart ska jag hitta den jag är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0