Vilken dag!

Hej!

Jag kan ju börja med att säga BURR! Jag fryser snart ihjäl tror jag ;O Jag har precis kommit in från en ganska crazy dag kan man säga! Den började med att jag vaknade och tog min vanliga promenad i skogen, kom hem till en ganska sur mamma, så jag gick ganska snabbt igen! Dum som jag var så skulle jag åtminstone ha bytt om kanske? Närå, så långt tänkte jag såklart inte, utan roffade åt mig kameran och sen gick jag ut igen! Kom på idén att jag skulle gå upp på vårdkasen och ta några bilder, jag tyckte det skulle vara roligare att ta skogsvägen dit, så innan jag ens kom upp till stenhammar så hade jag virrat bort mig både en och två gånger! Tillslut gav jag upp och ringde Tess för att höra om hon ville göra mig sällskap, hon bor ju där uppe så. Alltså, ny destination: Tess. Jag vet ju var hon bor så det skulle ju inte bli några som helst problem, jo eller hur! Jag var visst inte där jag trodde att jag var, men efter många om och men så var jag äntligen framme! Efter det gick vi ut igen, tog några roliga bilder som jag troligtvis lägger upp imorrn, och sedan upp till henne igen för att käka. Allt som allt tror jag att jag har varit ute och gått i runt 4-5 timmar idag? GREAT!

Kvällen spenderade vi sedan hemma hos Johanna med BJ´s och idol <3 När jag och Tess skulle åka hem så var det meningen att vi skulle ta en sväng först, och det slutade med att vi hamnade ute i älandsbro! Haha, vi for runt där ute och Tess visade mig vart diverse folk bodde och så vidare ;) Vi bestämde också att Tess skulle följa med mig på prommis imorrn så hon kommer vid ett och lagom till att vi har kommit tillbaka kommer Johanna vid två för film. Vi hyrde nämligen Wallander, Johan Falk var såklart uthyrd! :( Men men, får väl hyra den imorrn eller nåt! Känns som att hela hösten kommer bestå av en massa film och tv:tittande! Men men, det gillar vi! Underhållning, levande ljus och bara en massa mys!
Haha, vad hände nyss? Jag var ju döless på precis allt? Sa jag mys? Shit, nu måste jag verkligen vara trött och frusen!
Haha, GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0