Världen är verkligen upp och ner ibland ..

Jag inte är förvånad, du tar verkligen allt du får tag på va? Jag förstår mig inte alls på dig, falska idiot! Du är patetisk, vet du det?
MEN JAG SKA ORKA! och vet du varför? Du är inte värd det. Jag inbillade mig att du inte var som alla andra, men du är precis som alla andra!

Med min bästaste bästa vän i hela världen så orkar jag ALLT!
Johanna, du vet väl att du är bäst i hela världen?
Du vet väl att jag älskar dig av hela mitt hjärta?
Utan dig, inget jag.
Hur jag ska klara mig utan dig i TRE HELA veckor, det är ett mysterium!

Du är den som håller mig
När jag sjunker i förtvivlan
Du kan tvinga mig att se
Ljuset från den andra sidan
När jag tvekar får jag styrkan ifrån dig

SARA JOHANNA FRÅNLUND, BÄSTA VÄN <3

Kommentarer
Postat av: johanna

aww :] <3 detsamma, detsamma, detsamma!

jag hoppas att du vet att du betyder lika mycket för mig!? du är den som känner mig bäst och den som alltid finns där. du är min livboj och ljus i livet, och jag älskar dig av hela mitt hjärta!



tre veckor utan dig kommer bli hemskt -.-

huuga .. vill inte ens tänka på det.

2009-09-29 @ 18:14:53
URL: http://zcholanta.blogg.se/
Postat av: johanna

BEIJB, du och jag mot världen!!

hand i hand.

2009-09-29 @ 18:15:47
URL: http://zcholanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0