Tävlingen är avgjord!

I fredags kämpade vi lika mycket så vi kom fram till att de vart oavgjort! På lördagen var jag inte alls pigg, så jag var inte ens ut något. Kjelle tänker bara inside the box, så han menar att om ett lag inte kommer till matchen så blir det walk-over, så därmed förlorade jag! Behöver jag säga att jag inte håller med nånstans? ;O Jag försökte med att jag kom ju inte ens till festen, därför dissade jag mer, men då fick jag till svar att jag dissade alla som var där och inte bara han, och då gills det visst inte? Konstiga regler tycker jag! Men men, jag är inte den som är den och idag har jag tråkigt så snäll som jag är så erkänner jag mig besegrad! Kjelle vann dissningstävlingen under lördagen! Så jaja, Grattis Kjelle!


Kommentarer
Postat av: Kjelle

Lika nöjd som jag var på bilden är jag nu också!

2009-09-07 @ 16:33:44
Postat av: Sandra

Du missa en helkväll. Vi hade grymt skoj!

2009-09-07 @ 20:26:47
URL: http://jussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0