Mitt i natten!

Hej!
 
Har inte haft nåt på hjärtat att skriva, har egentligen inte det nu heller, fick bara lust att skriva lite. Den här helgen har jag bara tagit det lugnt, vilket var väldigt skönt och välbehövligt! I fredags for jag, Johanna & Tess ner en sväng till birsta för att shoppa loss lite! Jag hittade ljus (på rea!:D), en limegrön kofta, en vit skjorta, hårfärg, nån tamagotchi grej till Jossan och en stor bil till Pontus som fyller år om nån vecka :) Helnöjd med andra ord! Kostade inte skjortan heller, vilket var kanon när jag inte fick så mycket i lön den här gången :P Fredagkväll spenderades halvt hemma och halvt ute, Tess käkade här och vi tittade lite på tv innan vi for ner till Emma och sedan bjöd Ecke mig på varm choklad på donken innan jag gick hem och han fortsatte ner på krogen.

Idag gick jag en sväng till farmor&farfar och hälsade på, alltid lika trevligt! Käkade där och hann i princip bara hem så kom Johanna och hämtade upp mig för film hos henne, först tittade vi på She´s the man, älskar den filmen, den är sjukt rolig! Sedan blev det Smala Sussie följt av Systrar i jeans :) En helbra kväll med andra ord, och jag är glad att jag inte gick ut. Ska ta det lite lugnt på den punkten ett tag framöver tror jag, känns som jag kan det där lite utantill nu, man vet vem som blir för full, vem som blir arg, vem som blir ledsen, vilken som alltid är glad och inte påverkas av nåt, vem som kräks och vem som får ta taxi hem i natten ;P Klarar mig utan det ett tag nu. Funderar på att kanske fråga pappa om dom ska till fjällen nästa helg och eventuellt följa med i så fall, fota och bara ta det lugnt. Helgen efter fyller lillebror år så då ska jag nog ner med farmor & farfar. Annars har jag ju det jag gör med teorin och skolan ;S Usch, måste börja läsa arkivvetenskapen, har ju tenta den 16 november, är ju ganska långt dit nu, men jag är expert på att börja läsa dagen innan! Ska försöka undvika det den här gången..

Jaja, nu är det nog dags att sussa. Tänkte storstäda lite imorrn, stog visst i mitt horoskop att den här söndagen var perfekt för det! Annars så ska jag ju städa på jobbet och jag tänkte även hinna med en prommis :) Nej, det här går inte! Gonatt!



Tänk om?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0