Mat-Tina; "Men Leif, du har ju ett hål i handen!"

SKULLE HA PUBLICERATS IGÅR!

Mat-Tina; "Men Leif, du har ju ett hål i handen!"
Åh, vilken sjuukt rolig helg jag har haft! :D
Vi börjar om från början, d.v.s med fredag! Jag, Johanna & Emlan var och handlade allt vi kunde tänkas behöva till tjejmiddagen, 600 spänn för 11 personer ;O Inte illa pinkat, men det blev ju bara 52 kr var satt ;) Sedan bar det iväg till Anna där vi fixade maten, tacos! och alla tjejer började ramla in eftersom. Vidare innehöll kvällen singstar, idol och många många skratt! Efter det blev det krogen och såklart dansgolvet, vi mötte även upp några av killarna! :) Sedan hur kvällen slutade behöver vi ju inte prata högt om, men man kan väl säga att det blev lite för mycket för vissa :} Men på det stora hela var det en asrolig kväll, tack tjejer, det var verkligen behövligt! <3
Det mesta av lördagen spenderades i Johannas soffor samt i sängen, med en ordentlig huvudvärk, som jag har kvar än idag? :O Det blev ingen utgång för vår del, men vi hade kul endå. Vi hyrde film och käka lite gotta istället, He´s the girl och Vingar av glas blev det :)
Idag hann jag inte mer än kliva upp så skulle mamma & co iväg på lite ärenden så jag följde med, i pyjamasen! x) Haha, behöver jag säga att jag satt kvar i bilen när de var inne på affärer? :P När jag väl kom hem och hade fått i mig lite frukost blev det motionsrundan och sedan jobbet. Nu på kvällen blev det filmkväll hos Anna med "gänget", alla var inte med så ;P Men det blev Jag, Johanna, Emlan, Anna, Erik, Cebbe, Jon, Leila, Lisa och Sofie :) Vi såg Kenny Starfighter :D
Ja, det var en liten uppdatering, imorrn ska jag iväg på banken och sedan får vi se vad som händer! annars så har jag bokat in med Lisa att vi ska ut och plocka svamp nån dag, kantareller på en hårdbrödmacka slåt ju allt! Blir kanske birsta på onsdag med mami, behöver verkligen nya skor! Fredagen bjuder på bio! Eller, ja bjuder var väl fel ord, men på bio ska vi i alla fall! Det blir Flickan som lekte med elden, med Johanna, Erik & Cebbe. Haha, fast jag bokade biljetterna till C & E senare, så dom fick inte sitta med oss ;>
GODNATT!
"I will always remember!"
Åh, vilken sjuukt rolig helg jag har haft! :D
Vi börjar om från början, d.v.s med fredag! Jag, Johanna & Emlan var och handlade allt vi kunde tänkas behöva till tjejmiddagen, 600 spänn för 11 personer ;O Inte illa pinkat, men det blev ju bara 52 kr var satt ;) Sedan bar det iväg till Anna där vi fixade maten, tacos! och alla tjejer började ramla in eftersom. Vidare innehöll kvällen singstar, idol och många många skratt! Efter det blev det krogen och såklart dansgolvet, vi mötte även upp några av killarna! :) Sedan hur kvällen slutade behöver vi ju inte prata högt om, men man kan väl säga att det blev lite för mycket för vissa :} Men på det stora hela var det en asrolig kväll, tack tjejer, det var verkligen behövligt! <3

Det mesta av lördagen spenderades i Johannas soffor samt i sängen, med en ordentlig huvudvärk, som jag har kvar än idag? :O Det blev ingen utgång för vår del, men vi hade kul endå. Vi hyrde film och käka lite gotta istället, He´s the girl och Vingar av glas blev det :)
Idag hann jag inte mer än kliva upp så skulle mamma & co iväg på lite ärenden så jag följde med, i pyjamasen! x) Haha, behöver jag säga att jag satt kvar i bilen när de var inne på affärer? :P När jag väl kom hem och hade fått i mig lite frukost blev det motionsrundan och sedan jobbet. Nu på kvällen blev det filmkväll hos Anna med "gänget", alla var inte med så ;P Men det blev Jag, Johanna, Emlan, Anna, Erik, Cebbe, Jon, Leila, Lisa och Sofie :) Vi såg Kenny Starfighter :D


Ja, det var en liten uppdatering, imorrn ska jag iväg på banken och sedan får vi se vad som händer! annars så har jag bokat in med Lisa att vi ska ut och plocka svamp nån dag, kantareller på en hårdbrödmacka slåt ju allt! Blir kanske birsta på onsdag med mami, behöver verkligen nya skor! Fredagen bjuder på bio! Eller, ja bjuder var väl fel ord, men på bio ska vi i alla fall! Det blir Flickan som lekte med elden, med Johanna, Erik & Cebbe. Haha, fast jag bokade biljetterna till C & E senare, så dom fick inte sitta med oss ;>
GODNATT!

"I will always remember!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0