Svensk maffia och heta skådisar,

Ikväll har jag faktiskt inte alls varit så duktig som jag skulle vara.. jag skulle ju läsa arkivvetenskapen, det gjorde jag inte.. Istället tittade jag på färjan, andra avenyn, idol och sedan hur det nu var så kom jag in på att läsa om svensk maffia!? :O Men det var väldigt intressant kan jag ju berätta, t.ex så finns det visst ett gäng som har etablerat sig i Sundsvall för inte så länge sedan som kallar sig för FFL, Fucked For Life. Sedan blev det en hel del läsning om Outlaws, BSK, Hells angels och Bandidos också. Kollade också upp en man vid namn Peter Rätz, han jobbade under tio års tid som infiltratör åt den svenska polisen, men blev sedan avslöjad, så nu lever han och hans familj under fullt vittnesskydd någonstans i världen. Hemska saker, men intressant på samma gång. Väcker ganska många tankar och funderingar, men det är inget jag orkar diskutera nu.

Så, till nåt betydligt roligare, jag har helt snöat in mig på den så otroligt heta och duktiga skådespelaren Joel Kinnaman! Vet att jag har nämnt honom tidigare i bloggen, men jag kan bara inte släppa honom! Jag kan titta på foton av han i timmar! Han är så sjuukt SNYGG! Så det blev en hel del läsning om han också, tittade på några youtube intervjuer bl.a Det är nånting med han som man liksom inte kan slita blicken ifrån, han ser inte alls ut som nån som jag brukar tycka är snygg eller ser bra ut, men det är nåt speciellt med Joel. Nästan lite som med Robert Pattinson, jag tycker inte att han ser särskilt bra ut privat, men som Edward Cullen är han hetare än nånsin! Längtar sönder till de nya filmerna med dessa snyggingar kommer ut, först är det ju Twilight: New moon nu i november och sedan i januari kommer Snabba Cash :) Myys!



VS



Men Joel vinner, LÄTT ! <3

Nej, nu får jag skärpa mig, på natten ska man sova.
Inte titta på snygga killar! Haha xD
GODNATT sajah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0