Ingen rubrik, kom faktiskt inte på nån!

Idag såg dagen faktiskt inte så mycket mer annorlunda ut än igår, jag vaknade, gick bingo-svängen, mötte upp Johanna, Cebbe, Ecke, Sandra & Carro samt den otroligt söta hunden Em´s och sedan blev det banken (IGEN!) bara så att han på banken skulle säga att mitt ärende kunde man minsann göra själv hemma. JAHA! Men det var bara att finna sig i det, och nu har jag faktiskt precis fixat det själv, så snart kommer en urläcker tröjja dimpa ner i min brevlåda, kort kommer när den har kommit! :D

Annars åt jag hos Johanna idag, och inte bara jag utan vi blev ganska många faktiskt, jag, Johanna, Cebbe, Rebeca, Zackis, Robin och hans kompis, trevligt! Tacos blev det, för ovanlighetens skull, haha! ;P Sedan kom Ecke förbi och vi tittade på Idol och Andra Avenyn :) Har även pratat lite mer med Pontus om nyår, tanken är att vi är ett gäng som ska åka till Åre och fira nyår där uppe! Det tror jag blir askalas! :D Hyra en stuga, åka lite snowboard, (inte för att jag kan det, men jag har en snowboard!:P) umgås och bara vara :)
Imorgon blir det förhoppningsvis birsta, skorna behövs ju fortfarande! Men lite ändrade planer angående helgen blev det, på fredagen skulle vi ju på bio, men Ecke skulle visst inte med, och Cebbe kan ju inte sitta själv, för det är ju inge roligt! Sedan dök det upp ett annat erbjudande engående just fredagen, middag hos Sofia :) Så, jag ska se om inte jag och Johanna kanske kan gå på bio på söndagen istället, och sen på lördagen blir det fest i vanlig ordning. Ska faktiskt ta det lite lugnt den här helgen, blev rätt mycket av det goda förra helgen om jag säger så, höhö!
Nä, nu jag tror bestämt att sängen ropar mitt namn?!
GODNATT!

Je pense à vous journalier!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0