GAAH!

Jag är så sjuukt uttråkad! Det suger att vara sjuk! Det sorgliga är att även om jag skulle ha varit frisk skulle jag säkert haft tråkigt i alla fall! Tråkigt, tråkigt TRÅKIGT! Allt är tråkigt! Jag har kollat facebook, alla bloggar och bdb över 700 gånger, hängt tvätt, kollat på tv och tjatat på mamma att jag har tråkigt, haha vilket hon också hade ;) och tja, resultatet är fortfarande; TRÅKIGT! Sitter nu här och lyssnar på paramore, en liten tröst i alla fall, tänt ljus har jag också gjort! Tyvärr så väcker dessa mysiga ljus bara onödigt många minnen . . vilket naturligtvis också är; TRÅKIGT! Jag blir tokig! Kan världen bli normal igen! Det här funkar ju inte alls bra! Jag behöver inte alls det här!

Kommentarer
Postat av: Julia

Stackars dig :'(

2009-09-02 @ 19:27:32
URL: http://spjulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0