Arg & farlig?

Tyckte att jag såg så överdrivet arg och farlig ut på min profil bild, så nu har jag minsann bytt, höhö! Har börjat få det uttrycket på hjärnan, jag gillar det, höhö! Haha ;P Sen om det funkar, det är ju en HELT annan sak :P 

Idag har jag bara tagit det lugnt med Johanna, vi lyssande på lite gammal musik, mindes lite gamla minnen och så :) Nu ska jag strax iväg, ska ner till Krille & Sara med snygg-Johanna och öva lite mer körkortsteori! Var ju där förra måndagen också, hade riktigt roligt! Jag hittade ju ett gammalt trafik memory i garderoben som mamma hade när hon var liten, så vi körde det och jag ska nog ta med mig det ikväll också, var faktiskt ganska bra, det är nämligen skyltar på korten så när man tog upp två kort skulle man säga var det var för skylt och vad den innebar, ganska bra faktiskt! Även om skyltarna är gamla och några nya har ju tillkommit, men ändå :)

Nej, nu måste jag kila! Ha en bra kväll,
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0