Usch!

Känner mig väldigt arg och sur idag, det har inte alls varit nån bra dag! Jag har surat precis hela dagen, förlåt Johanna, Sussie och Viktor :( Imorrn blir förhoppningsvis en bättre dag! :D Blir ju jobb först i vanlig ordning, kan fortfarande inte fatta att jag jobbar där ändå till sista december(!!!) och sedan blir det till att skynda iväg först hem och sedan till nästa jobb och sedan hem och duscha, äta och iväg till Johanna där det blir fix innan Anna & Leilas gemensamma födelsedagsfest på kvällen :) Det är iaf upplagt för en bra dag, jag har bestämt att den ska bli kanon, precis som jag, höhö!

På lördag blir det först en sväng ner på stan för att köpa en present till Eckes syrra Annika som fyller 30 imorrn, sedan blir det middag med mormor och fix, innan nästa fest! Blir ute i Näs hos Annika :D Söndagen har vi iaf som mål att vi ska plugga, äta pizza och dricka cola xD vi får se hur det blir...


Men men, nu ska jag vara social med mormor som kom upp idag :D HEJSVEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0