Torsdag

Ligger just nu och tittar på Ice-road truckers, älskar det programmet! :D Asbra! Blir till att sova snart, är jättetrött, vilket jag tror Johanna kan hålla med om! Som jag har skrattat åt ingenting idag! Har haft många skrattanfall idag kan jag lova ;) Är ledig imorrn vilket är väldigt välbehövligt! Det blir stan med Johanna och lillasyster, både jag och Johanna ska klippa oss och så blir det lite andra ärenden, måste på banken bl.a. Måste boka om piercing-tiderna också, Lisa fick förhinder så jag ska kolla om det går att boka om. Tror även att jag äntligen vet vad jag ska vara på Sofies maskerad på lördag! Får nog bli en ängel :) Jag har ju vingarna satt ;) Imorgon kväll tror jag att det blir lite kex, vin och ost med världens bästa Johanna <3 Nej, mer ice-road truckers! :D Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0