Söndag

Ja, då var helgen slut och det är plötsligt söndag igen! Men det har varit en rätt bra helg i alla fall! Blev ungefär som jag beskrev förut, fredagen spenderade jag med mina bästa vänner, det var meningen att vi skulle titta på DaVinci koden, men ack så vi bedrog oss! Haha, det var bara Cebbe som såg den, vi andra började prata en massa om meningen med livet, om jorden och dess uppbyggnad osv, det blev ganska djupt där ett tag tror jag, Cebbe somnade nämligen xD Men, det var jättetrevligt hur som helst, och det ska göras om! Jag lärde mig massor!? :D

Lördagen spenderades på stan med Anna, Johanna & Cebbe, vi fikade på rutiga och jag köpte mig en fin liten svart väska och även en fin plånbok, jag är mycket nöjd! Träffade även på Erik och Maria sedan :) Kvällen spenderade jag hemma med mamma och Mats och bara tog det lugnt, tittade på Tjenare kungen och så :)

Idag blev det först jobb uppe i huset och sedan filmtajm med Anna & Johanna, Fucking Åmål, <3 Nu ikväll var jag på bio med Johanna och vi såg den nya filmen av Ulf Malmros, Bröllopsfotografen. Man kan ju säga som så att alla filmer som Ulf Malmros har gjort är lite speciella, Smala Sussie, Tjenare kungen & Den bästa sommaren, men dom är ändå bra och väldigt roliga! Även den här var bra och rolig, men ändå lite udda. Men jag gillar udda!

Nu blir det först lite parlamentet och ensam mamma söker som jag missade förut, och sedan blir det sängen - innan en ny arbetsvecka tar sin början imorgon. Landsarkivet in my <3 Jag är helnöjd med min tillvaro just nu, visst finns det saker som skulle kunna göra den lite bättre, men det är bara små bonusar!

Nej, nu blev det långrandigt, bilder kommer i nästa inlägg tror jag!
PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0