Shopping och annat kul^^

Idag var jag som sagt i birsta och shoppade lite, hittade faktiskt en del bra saker :D Två gråa linnen, ett med guldtryck på och en som det stog style på, har fått nå fnatt på grått just nu tror jag, assnyggt! Ett par örhängen och jag hittade faktiskt det jag åkte ner för att köpa, SKOR! Nu blir Tess glad, det blev ett par uggs :D Jättesköna och varma :) Jag hittade även en present till lilla söta farmor, hon älskar att lägga pussel och hon fyller ju faktiskt år typ snart, så jag köpte ett^^ Blev såklart också en present till Leilis som fyller 19 imorrn! Jag och Johanna köpte en fin turkos påse som det stog Det är din dag idag på och så fyllde jag den med ljus i olika färger och former :) Efter birsta åkte jag raka vägen hem till Johanna för att byta om för att sedan bege oss hem till Leila för att gratta henne :9 Hade jättetrevligt, hon hade bakat morotskaka, asgod! Sedan spelade vi ett spel som hon fick av Anna och Liz, maskeraden tror jag det hette, askul! Jag och Emelie var på lag och vi ägde! :D
Nu ska jag bara skörda lite i farmville och sedan får det bli sängen, om inte Jonas håller mig vaken allt för länge! Imorrn blir det först jobb och sedan hem till Cebbe och bessa mat och bara umgås, han åker till Norge igen på onsdag och blir i vanlig ordning borta i två veckor ;/ Men men, sedan är han ju hemma i åtminstone 3 veckor :}
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0