Mitt i dansen

Jag har haft en relativt lugn och bra helg. I fredags blev det fest hos Anna, verkligen jättetrevligt! Massor av folk och massor med "gamla" ansikten som man inte ha träffat på länge! Sedan vart det krogen och dans innan det blev ostmacka med kebabsås på mini :) Bra kväll!

Igår gjorde jag typ ingenting, köpte två par leggings och sedan låg jag mest i soffan. Kvällen skulle spenderas på fest, men efter en del tjaffs såg jag ingen anledning till att följa med dit, och jag var ganska trött så jag gick inte på den andra festen heller. Istället spenderade jag min kväll med att skrubba badkar på jobbet och sedan tittade jag på Sf-kanalen, är så glad att mamma köpte den! Det är det första jag ska fixa när jag flyttar, SF-kanalen! <3 Så jag såg på Kocken och Moreno och tystnaden bl.a Blev en tidig kväll, jag gick och la mig elva?! Inte likt mig alls! Men det finns inte så mycket att göra när man är ensam hemma så ;P

Tittade precis på sf´s hemsida och blev väldigt arg på både vår såkallade bio här i lilla Härnösand och sedan på mig själv.. Varför har inte jag tagit tag i körkortet? VA?! Jag hade  verkligen behövt det just nu! Natten till den 20:e november ska nämligen sf ha typ film-maraton, först visar de den första Twilight filmen, och sedan den nya, New Moon! Till saken hör att vår bio här är för det första inte en sf-biograf, och för det andra så börjar det hela 21.30 ch pågår alltså i 4 och en halv timme, det innebär att det inte är slut förren 02.00! Fatta vad jag är besviken! :/

Men men, just nu sitter jag och skrattar åt mamma och Mats som står och dansar till vad jag inte ens kallar för musik! xD

Ska väl göra ett ryck, det blir birsta idag, I need new shoes! :D
SES! /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0