Lesbisk fiskmås & barbamamma?

Glad glad och ännu mera glaaad! och massa trött också för den delen! Men men, pengarna och att jag har så fruktansvärt roligt på jobbet väger helt klart upp det! och såklart mina fantastiska vänner! Dom är bäst i hela väärlden, Johanna, Cebbe, Ecke & Tess <333 LOVELOVELOVE!

Haha, idag på eftermiddags fikat satt jag och Johanna med Håkan och lilla Bo (bosse xD) och då börjar han prata om facebook, mina arbetskompisar är så coola satt dom också har både facebook och farmville ;) i alla fall, han berättar då att han sett en kompis till honom göra ett test som handlar om vad du ska bli i ditt nästa liv, hans kompis skulle visst bli statsminister, så han ville också prova lyckan och gör testet, vad blir hans resultat då? Jo, en lesbisk fiskmås!? Haha, som vi skrattade! xD i ett annat test hade han visst blivit barbamamma också ;D

Jag ska verkligen försöka lägga mig tidigt ikväll, det blir en dusch och sen hopp i säng! Är så fruktansvärt trött, den första veckan är alltid jobbigast och segast! Kan fortfarande inte fatta att jag ska jobba ändå till årsskiftet!
BUT, I LOVE IT! <3
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0