Jag hatar rubriker, så därför tänker jag inte skriva nån!

Hej!
Haha, har upptäckt att jag bara uppdaterar på nätterna, eller tidigt på morgonen om ni så vill :P Men idag blir det inte till att vara uppe hela natten, hoppas jag ;P Sitter hos Johanna nu och kollar på scrubs :)
Klockan bara sprang iväg inatt så jag gick visst inte och la mig förren Mats gick upp för att åka till jobbet, vid sex.. Så, jag gick och la mig och trodde att jag skulle vakna igen vid typ elva, tolv, blev nästan lite rädd när jag vaknade för klockan var visst halv fyra ;O Så jag hann bara med en prommis innan det var middag och sedan var jag iväg och solade med Johanna och sedan blev det hockey! MoDo hockey, tjalalala! Nu blev det i-och-för-sig oavgjort, men ändå.
Nu ska jag titta vidare på scrubs! PUSS, HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0