HAPPYFACE!

Yes, ni läste rätt, EMMELIE är HAPPYFACE! Riktigt jäkla glad är jag! Och, jag har ju mina anledningar, så mycket kan jag avslöja! :D ÅH! Det var riktigt länge sedan jag var så här glad, och såhär nervös! ;s Berättar någon gång i dagarna varför! ;D

Annars så kom Cebbe äntligen hem idag! JAG HAR SAKNAT DIG! <3 Blir en sväng på stan med han och Johanna imorrn, Ecke skulle jobba, men sedan blir det gemensam middag efter Ecke har slutat, innan jag ska iväg! :D

Kan berätta att det blir en tripp till Nolby på lördag, lillebror fyller år <3
7 år, storpojken! Min lilla sötgurka! :*
Klickade hem några filmer igår förresten, som damp ner i brevlådan idag, är bara den fjärde som jag inte har sett, älskar resten! :D


Blev rätt mycket film nu, såg dessa två underbara filmer ikväll, eller ja, den första var bättre än den andra! Kanske var för att Joel bara var med nån minut i den sista ;P JOEL KINNAMAN, MIN MAN <3 MUMS !



Nej, nu blir det sängen, det är en stor dag imorgon! :) Åh, jag kan bara inte sluta le! Godnatt! PUSS ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0