Grattis min lilla sötgurka <3



Pontus fyller sju år idag, (eller ja tekniskt sett så var det ju igår efter som att klockan är över tolv, men endå ;P ) så jag var ner med farmor, farfar & chricka, var jätte kul att träffa spellivinkeln, har ju inte träffat honom på två månader tror jag ;O Han blev lite besviken när han frågade om jag skulle sova kvar och jag sa att det inte gick den här gången eftersom att jag ska jobba imorgon (!!!!!!!) That´s right! I don´t only have one job, I have 3!!! YEAH! Förra veckan var jag på introduktionskurs på Vendator måndag och tisdag. Sedan jobbade jag mitt första pass i torsdags, sen jobbade jag igår också jobbar jag imorrn. Imorrn blir det en låång dag, upp vid halv 10 och jobba för skanska, sen blir det ner till Vendator, där jag jobbar 12-21.. Men men, det är peengar! Sedan till det som var ännu mera roligt, just den här veckan så blev jag uppringd av landsarkivet som erbjöd mig en heltid fram till sista december! GISSA OM JAG ÄR ÖVERLYCKLIG?! :D Så, det fick resultera i att jag tyvärr slutar på Vendator imorrn, men börjar på landsarkivet på måndag!!! :D

Det var väl allt för tillfället, måste försöka sova nu om jag ska orka upp senare.. Men det borde inte vara så svårt, jag är ju världens lyckligaste just nu! :'D

PUSS & GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0