GRATTIS MAGDALENA!

Grattis till körkortet, storasyster! :D Det är du värd!

Uscha, den här veckan är så trååkig! Jag jobbar på TDB hela veckan, på skruvliggar-projektet. Ta sönder stora tjocka böcker är inte direkt min grej. Jag kommer att drömma om ränder innan veckan är slut :S Annars har jag varit på fackmöte idag också, inte så jätteintressant, men nyttigt :)

Hade egentligen inte alls nåt speciellt på hjärtat, jag hade bara lust att skriva ;P Allt flyter på som det ska, jobbet, livet you name it! ;) Det enda problemet är att jag inte har nån tid att plugga eller träna, vilket inte funkar särskilt bra, så jag måste försöka lösa det! Just nu sitter jag och kollar på Andra avenyn, sedan blir det film med mamma :) Wallander - Prästen :)

Planer för framöver är t.ex maskerad nu till helgen samt en inflyttningsfest. Ska boka biljetter till nattvisningen av New moon också, så snart dom släpper biljetterna så ska jag boka! Annat jag ska boka är förresten resan till Stockholm, nu lutar det åt att jag får åka dit själv, men det gör mig ingenting, det blir mysigt. Att strosa omkring i gamla stan alldeles för mig själv, love it! <3

Nej, nu ska jag fortsätta titta på Andra avenyn!
Puss/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0