Världens lyckligaste!

Biljetterna till natt-premiären av Twilight - New moon är äntligen BOKADE! Gissa om jag är glad?! Kommer bli awesome! :D
 

Ikväll har jag och Johanna haft ett mini film-maraton, de två sista filmerna med Johan Falk! 5;an var sådär, men den sista var sjukt bra! Jag ÄLSKAR Joel Kinnaman! Min man <3 "Man ska fan inte knarka om man redan är dum i huvvet!" "Jag vet inte om jag ska garva eller bara lägga mig ner och dö?" "Dumma lilla tjockis" Haha, dom måste helt klart ses!

Nej, nu blir det Arga snickaren och oskyldigt dömd, jag lär väl vara helt hjärndöd på jobbet imorrn! ;P På fredag blir det Sundsvall och papi btw ;) Blir där nere hela helgen, på söndag ska jag en sväng till Therese & Matthias också, hälsa på och kolla in fotona som jag tog på deras bröllop :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0