"Vad tror ni om det?"

Puh! Idag har jag skrivit min första tenta, och sedan har jag lyssnat på föreläsningar hela dagen ända fram till klockan 17! Uscha säger jag bara! Sen hur tentan gick, det vettefan! Men men, om inte annat får jag väl göra om den då, det är ju inte hela världen! Annars var jag och resten av familjen hos Johanna ikväll och grattade hennes föräldrar som har fyllt år precis :) Trevligt! Johanna hade till och med bakat en tårta! Asgod! :D Imorrn blir det mer föreläsningar, hela låånga dagen! Jag kommer somna! :( Men efter det ska jag färga håret! Johanna kommer hit direkt och käkar här :) Hon åker ju på lördag, aaaas! :'(
Till nåt roligare, imorrn får vi hämta vårt paket på posten! Jag har köpt hela Gilmore girls boxen, alla säsonger! Gissa om jag längtar till jag får hämta den?! Johanna köpte hela OC-boxen ;) Just nu sitter jag och försöker hitta en poster på Twilight, inte så lätt dock :(
Nej, nu har jag inget mer att skriva, får bli mer imorrn när jag ska berätta vad som händer i veckan ;) Blir kankse lite bilder från helgen också, om jag hittar sladden till mobilen d.v.s xD Nu, Raw Comedy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0