Sundsvall

Idag var jag nere i Sundsvall med Lisa & Cebbe, senare även Pär :) Jag och Lisa piercade oss!! Haha, jag trodde att jag skulle dö, men guess what? I survived! ;D Ja, så nu har man en stav i tungan, och äta kan jag inte ;D MYYS! Haha xD Blev en del shopping också, jag köpte tre linnen, örhängen och en kofta :) Jag som inte skulle handla nåt ;O Cebbe hittade en skitsnygg klocka som han köpte och en extern hårddisk :) Pratade även med Johanna en snabbis, då satt hon på Arlanda (tror jag:P) och om du läser det här Johanna så kan jag ju säga såhär; NU RÄCKER DET, NU HAR DU VARIT BORTA LÄNGE NOG, SÅ NU KAN DU KOMMA HEM IGEN!! jag struntar i att du inte ens har kommit fram, jag tycker att du kan komma hem nu igen! :D Haha, nä men jag hoppas att du får det underbart där nere och jag kommer iaf att sakna sönder dig <3 PUSS!
Bilder från spektaklet kommer senare, nu ska jag fixa lite, ska nämligen iväg och bowla ikväll! :D HEJ!

Kommentarer
Postat av: Julia

Wow! Gjorde det ont? Ska bli kul att se den. :)



Ja, på måndag efter maten passar utmärkt. :) Hör av mig =)



Puss!

2009-11-21 @ 19:35:23
URL: http://spjulia.blogspot.com
Postat av: johanna

SAMMA HAR!! SAKNAR DIG OCKSA <3

PUSS!

2009-11-23 @ 13:44:13
URL: http://zcholanta\

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0