Proffsigt!

SHIT VA JÄVLA BRA DOM VAR!!! Har aldrig skrikit/hoppat/sjungit lika mycket nångång i hela mitt liv! Så sjuukt roligt, och så sjukt jäkla bra var dom! Var verkligen proffsigt gjort måste jag säga, ljudet, ljuset, ja alltihopa var hyr grymt som helst! Kommer ihåg när jag såg dom första gången, det var på polar-lördag 2005, med Johanna, Carro & Sandra, var ju en himla skillnad! Efter det har jag även sett dom alla år som dom spelat på GF i Sundsvall, de har alltid fått stå på den där mesiga mellan scenen, förstår inte varför dom aldrig fått spela på den STORA scenen?! Dom är ju så sjukt bra, och dom har hur stort stöd från oss fans som helst! Nej, det här var verkligen proffsigt och grymt bra gjort! Takida har verkligen kämpat sig upp dit dom är idag, så det här var de så mycket värda!! Helt otroligt! Jag finner inga ord för hur bra dom var/är! Är så glad för deras skull! Måste kännas hyffsat bra efter den konserten! Shit!
Jag köpte förresten både en t-shirt och en poster flagga! De hade även med sig två hoods, men de ska jag beställa på hemsidan, skit snygg var den, svart med guld :D





Jag säger bara TUSEN TACK TACK TACK, NI VAR GRYMMA, NI ROCKADE!
SJUKT NÖJD, TAKIDA IN MY HEART, FOREVER AND EVER! <3 <3 <3


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0