POFF!

..så var helgen slut! Igår vart det en sväng på stan med Emelie, innan vi mötte upp Sara och käkade på Subway, Tess joinade sedan också :) Efter det blev det en sväng till, hittade äntligen en tröja till Cebbe som fyller år idag, Grattis grattis igen vännen! <3 Sedan blev det bråttom hem innan jag gick upp till Tess för att byta om och bli "mejkad" inför Cebbes födelsedagsfest ;D Väl där hade jag faktiskt ganska tråkigt :P Men men ;P

Idag har jag varit hos farmor & farfar och käkat exotisk planka och tårta, eftersom pappa också fyller år idag och farmor på tisdag, grattis till er med! <3

Nu ser jag på mitt stora feta grekiska bröllop, innan det blir sängen, ska ju upp och jobba imorrn igen ;/
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0