Nice to see you!

Jag är hemma från att ha varit i Sundsvall hela helgen! Jag har haft en jättebra helg! I fredags när jag kom började jag med att shoppa lite kläder på Gina och sedan blev det mysmiddag ute hos pappa med potatissallad och grillad kyckling :)
Lördagen började tidigt, redan halv tio ;O Haha, då var det dags för frukost innan melodikrysset klockan tio ;D Efter det blev det birsta med Vickan och sedan hyrde vi två filmer inför kvällen som först skulle bestå i att laga mat med barnen och Ante, vara barnvakt åt Vickan och Pontus och sedan kolla på film med Ante :D Vi såg först Surfer Dude, den var inte alls bra, så vi såg inte ens klart den utan tittade istället på nästa film, The lazarus project och den var desto bättre!
Söndagen spenderade jag med Pontus hos Therese & Mathias och sedan for vi till farmor & farfar, innan jag kom hem för att bara äta och sedan gå iväg och jobba. Kvällen har jag sedan spenderat med mamma & Jossan framför tv:n. Ensam mamma söker och sedan ..och så kom Polly. Nu blir det sängen, jobb imorrn! Godnatt!



Bleb ett väldigt uppradat inlägg, men det orkar jag inte bry mig om ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0