Frisk luft!

Ja, hörrni, nu har jag verkligen fått frisk luft och motion ;) Jag har nämligen varit på en härlig promenad med min söta vän Julia :) Sedan gick vi en sväng till stallet, åh jag älskar lukten där inne! Nästan så att man längtar tillbaka lite till tiden då man fick sitta där på hästryggen och bara njuta :) Vi bestämde att vi ska göra om det här nästa vecka :D Längtar redan!

Bjuder på lite bilder också, för omväxlings skull ;) Nu blir det duschen och sen ska jag se nåt avsnitt av Gilmore girls innan jag ska sova :)


Stallet med dom fina hästarna :)

Castor :)

Jag på väg hemmåt igen!

Kommentarer
Postat av: Julia

Myyysigt! Tack för en trevlig kväll .:)

2009-11-23 @ 22:29:40
URL: http://spjulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0