Uppdatering från: Nordvik!

GRATTIS till Vikkan, Sarah, Ida, Emma, Amanda och Hanna som tar studenten idag! :D Sitter just nu i biblioteket på nordviks naturbruksgymansium och väntar på att klockan ska närma sig ett då vi ska iväg till kyrkan och titta på alla nordvikare ;D Jag, Johanna & Julia gick upp tidigt imorse för att åka hit ut med Vikkan och Sarah, det går nämligen inte så många bussar hit ut, så nu har vi fått vare med på deras champagnefrukost och fotograferingar och grejjer, trevligttrevligt! Ofc så har det tagits mycket bilder, och dom kommer i vanlg ordning upp här lite senare ;) Efter detta ska vi till Vikkan och fira henne och sedan blir dte seans! Lät också som att vi måste kämpa oss ut ikväll, alla här ska ju ut ;D

Nä, nu blir det ballonguppblåsning, ses!
Just ja! Innan bion igår drog jag med mig Johanna på en Gospel-konsert, Johanna var inte sådär jättenöjd när vi gick därifrån, men jag hade roligt ! :D Bion igår, incredible, just like I thought! :)


Kommentarer
Postat av: ida

TACK SÅ JÄTTEMYCKET VÄNNEN :D

2009-05-16 @ 14:12:20
URL: http://janssonida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0