Prickis!

Nu har jag gått och blivit sjuk också, har besökt sjukhuset tre gånger på bara några veckor :/ Först fick jag en vagel med ögonlocksinfektion och sedan i måndags började jag få prickar på armar och ben som kliade som f*n hela tiden så på torsdagen åkte jag in igen, och fick då nån salva och dom avfärdade det hela som eksem. Igår mina vänner, hade jag röda kliande prickar över HELA kroppen och åkte då in IGEN och fick då äntligen veta var det var, jag har fått scharlakansfeber! :( Trodde faktiskt att det bara var små barn som fick det, har nämligen haft det en gång förut också.. Det suuger! Jag kliar sönder mig själv !!! Har i alla fall hämtat nån medicin som förhoppningsvis tar bort det här! Annars blir jag nog galen snart!

Nä, nu orkar jag inte sitta här mer, nu ska jag gå och fika, bilder och updates kommer nog imorrn, då jag måste sätta mig med rapporten i historia :( Krya på sig till miig!



Kommentarer
Postat av: bossan

nämen uscha fya bläa! krya på dej hörru, lät inge kul..:(

2009-05-18 @ 17:44:32
URL: http://bossilliboss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0