Mr.Todd

Jag lever! Även om det är förj*vla jobbigt med detta kliande! Prickarna verkar ju inte vilja försvinna heller :/ Haha, den sista medicinen som jag fick gör mig helt trött och groggy, så nu vandrar jag runt på mina små moln igen! ;P Och som pricken över i:et så måste jag börja på rapporten, att man aldrig lär sig? Jag är alltid ute i absolut sista minuten när sånt ska skrivas, ledsamt... Men lite glad är jag i alla fall, jag fick ett par jättehärliga byxor av mamma idag, sen hyrde hon en film till mig! :D Bröllopsduellen blev det, jag försökte ju titta på den igår på internet, men då fick man minsann inte se hela, den stoppade efter ett tag och sedan blev det nå fel ;S Så ikväll, som belöning för att rapporten är färdigskriven (förhoppningsvis!) så ska jag slänga mig ner i soffan och titta på den! Melike :) Synd att det är som det är, hade ju annars redan planer för kvällen faktiskt.. Skulle antingen till Pontus eller Linda med "gänget" och typ grilla/mysa/dricka nå drinkar och sedan skulle vi dra oss ner till krogen på det här nya sommardiscot på onsdagar ;D Men men, man kan inte få allt här i världen ;O Får satsa på nästa vecka istället eller något :P


Kärleken vinner alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0