Jag och mina idéer!

Jag sitter i solen med mamma och bara njuter! Ska ner på stan en sväng med henne sen också, måste hitta en klänning till fotograferingen på onsdag och till studenten of course ;) Annars då? Jo, helgen bjöd på både dans, mys och skratt! Jag inledde fredagen med mina underbara vänner Johanna och Anna, vi köpte lite gosaker och gottade oss framför Mr och Mrs Smith! Det blev mycket härligt skratt och mycket mys, välbehövligt! Tack brudar <3 Lördagen spenderades också den med dessa godingar, då på stan och senare fest hos Johannas bror och hans flickvän :) Mycket trevligt! Dock fick vissa i sig lite för mycket, (som vanligt:P) men det gick bra och vi tog oss till krogen iaf ;) Väl där var det inte så roligt, dålig musik och lite folk, men det gick ju också! Haha, jag hittade Daniel mitt upp i alltihopa och vi tog en sväng i bilen, skjuts hem fick jag också, TACK!

Nu till det riktigt "roliga", igår gick jag till jobbet vid halv fyra, slutade vid 16.45 och sen tänkte jag ta mig en prommis, sagt och gjort, men efter halva vägen fick jag för mig att jag skulle prova en ny väg, för att se var jag hamnade ungefär. Jag gick och gick, haha, över stockar och stenar och helt plötsligt hade jag hittat mig ner till havet! Det gillade jag så jag fortsatte att gå på stranden, lite koll på var jag var hade jag, så jag fortsatte i motsatt riktning, till slut hade jag virrat bort mig lite och såg att klockan hade blivit ganska mycket så jag tänkte ta mig tillbaka hemmåt. Jag bestämde mig för att gå rakt upp, och tänkte att jag borde komma fram vid skjutbanan ungefär. Ja, eller hur?! Jag hamnade mitt i skogen nånstans och det var vägar och stigar ungefär ÖVERALLT! Haha, jag hade alltså virrat bort mig TOTALT! Vart jag än vände mig så var det bara olika skjutbanor, och jag hade ingen aning om vart jag skulle ta vägen.  Lite batteri på mobilen hade jag också (självklart!), men jag lyckades få nån minut med Johanna och förklarade läget innan mobilen såklart DOG! Och ja, där stod jag mitt i ingenstans och hade ingen aning om vart jag skulle gå! PERFECT! Haha, jag irrade omkring en stund till, innan jag började skrika för att jag blev så arg och plötsligt började jag höra bilar och tänkte YIPPEY, civilisationen är nära! haha, det skulle ta ungefär två timmar innan jag hittade ut, och som toppen över i:et så började det först regna och sen hagla! ;p stora kulor pepprade mig i huvvet, behöver jag säga att jag var ganska pissed vid det laget?  när jag äntligen hittat ut och tagit mig hem så var det ingen hemma, och självklart hade jag skippat att ta med mig nycklarna!  Jag roade mig med att lyssna på alla signaler man kunde välja på ringklockan, och efter ett tag kom Johanna och hennes föräldrar, och då hade söt som Johanna är tagit med sig sin cykel och tänkte cykla runt och leta mig! Haha, jag har söta vänner :] tillslut kom Mats hem och efter tre timmar i skogen var jag äntligen hemma! :D Jag säger bara jag och mina idéer! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0