Live fast, die young..


ÄNTLIGEN är jag klar med rapporten! Hur skönt känns inte det då? :D :D Det var det sista jag gjorde i skolan, nu är jag klar med allt! WIIE! Skrev i och för sig om ett intressant ämne som ligger mig varmt om hjärtat, nämligen häxprocesser! Nu blev jag inte 100% nöjd med rapporten, men men, det är sånt man får ta när man är ute i sista minuten?! (A) Kan ju hoppas på ett G i alla fall, då blir jag nöjd! Fick faktiskt VG på religionsprovet, det trodde jag inte!

Johanna & Anna m.fl: Hoppas ni har roligt ute, nästa vecka, då j*vlar ska jag också med, UTAN prickar dock! :P


Nu ska jag ta mig en välförtjänt tur till sängen och titta på den efterlängtade filmen Bröllopsduellen! Måste ju se om Jonas har rätt, han säger att alla dör på slutet, men det tror jag vad jag vill om! Sådetså! ;D


Noone´s gonna love you when your old, thats what they told,
you better die young baby!

Kommentarer
Postat av: Julia

Duktig tjej!

2009-05-21 @ 11:03:45
URL: http://spjulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0