It ends now

Oj, jag trodde inte att det skulle ta så här hårt! Som en riktig spark i magen! Men nu vet jag åtminstonde, tack för det :) Jag har förstått det för länge sen, men nu fick jag det svart på vit.
Vi betydde ingenting, inte för dig, och vet du, nu gör det inte det för mig heller. Nu glömmer jag det här, du får inga kopior på nånting, jag ska bränna mina minnen. Vi finns inte, fanns inte och kommer heller aldrig att finnas. Jag ser det som tillfällig sinnesförvirring från vår sida, år av vandring i oss själva. Jag hittade nånting, nånting som du aldrig kommer att få se. Du hittade nånting, nånting som jag får lära mig att leva med, att se varje dag. Jag önskar att du kunde ha berättat det här för mig tidigare..


It all ends NOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0