I´m sorry,

men det här går inte längre..

Jaha, vad ska man säga om den här helgen då? Att den inte blev alls som jag tänkt mig? Haha, den blev precis som jag hade tänkt mig faktiskt! D.v.s FÖRJÄVLIG! Precis som alla andra helger! En del saker klarade jag rätt bra, andra inte. Vissa saker ville jag höra, andra hade jag med glädje hoppat över att få vetskap om. Sanningar blev till osanningar och tvärtom. Du fortsätter att förvåna mig hela tiden, tyvärr inte positivt måste jag säga. Jag vill inte vara här, jag vill vara right where my fucking heart is! I want everything back, alla mina förlorade dagar, jag vill bara glömma dig och ditt så otroligt fina leende! Jag vill inte ha dig i mitt huvud hela tiden, jag vill inte ha dig i mina drömmar på nätterna, försvinn!
Du får ta det hur du vill, det har ju du alltid gjort i alla fall.

Se mig som förlorad, jag erkänner mig besegrad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0