Fredag

                                                 

Gårdagen och dagen innan spenderades med Johanna och Erik framför tv:n, filmerna ovan fick bli underhållningen ;D De två på kanten var rätt bra faktiskt, till min egen förvåning, och den i mitten var rätt udda.. Men men ;P 

Idag är jag och Johanna "lediga" från skolan, d.v.s eget arbete, så vi tänkte dra oss ner till bibblan och leta reda på lite info till våra rapporter som ska påbörjas idag. Sedan ska vi också fixa det sista till projekterbetet. Blev förresten uppringd häromdagen och fick veta att både jag och Johanna blivit beviljad varsitt stipendium från H-sands gymnasium, gissa om vi blev överlyckliga?! Så nu sitter vi på nålar och väntar på att pengarna ska rulla in, vi fick nämligen varken veta hur mycket stipendiena var på eller när dom skulle komma. SPÄNNANDE!

Vidare så får vi se vad helgen bjuder på, vi har olika förslag, crusing i Timrå, utgång (as usual XD) eller bara helgmys hemma, vi får la se vad som händer! Hade ju annars tänkt dra mig ner till pappsen i kvissle, men det får bli en annan helg, karln är ju aldrig hemma ;O Bestämdes gjorde det i alla fall att vi ska träffas hos farmor och farfar den 23, när både farfar och min farbror fyller år! ;D

Nä, nu ska jag och Johanna lägga lite kort angående dagen och helgen! Hare!
PUSS/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0