Disconnect me

Dagarna går, prickarna består! Uscha, jag HATAR prickarna! Inte nog med att jag förmodligen kommer få stå i klänningen på studenten med en massa prickar, tabletterna gör att jag inte får sola heller, så jag kommer se ut som ett lik med röda prickar!? :S Jag blir förbannad... Det är en fin sjukvård vi har i Sverige, jag har träffat tre olika läkare, har de hjälpt mig? NEJ! Nu ska jag in imorgon bitti igen, jag ringde idag för jag pallar inte det här så mycket längre, jag blir tokig på allt kliande! Så nu imorrn ska jag kräva att dom tar ett enkelt blodprov, och hittar dom inget så tänker jag kräva att dom ska remitera mig till hud i sundsvall, för det här går inte längre! Och tydligen måste man ta i med hårdhanskarna, annars händer det ingenting! Prickarna SKA bort! PUNKT SLUT! 

Jag tog mig i alla fall ut för första gången på en vecka häromdagen och tittade på när alla spelade basket ute hos Aiini, trevligttrevligt! och igår for vi ut till smitingen igen, jag, Johanna, Cebbe, Ecke, Anna, Pontus, Pär, Kjelle, Lisa, Viktor, Henke, Leila, Emelie och Ida :) Volleyboll och fotografering ;D


Kommentarer
Postat av: bossan

bra att du går dit å skäller ut dom! om dom inte gör nått åt de så är dom ju bara knäppa!

2009-05-25 @ 19:37:54
URL: http://bossilliboss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0