Äntligen!

Äntligen har jag hittat två klänningar! :D En som jag ska ha på mösspåtagningen och en på själva studenten! Gissa om jag är lycklig!? Tog ett tag att hitta dom, men nu är jag ägare av två underbara klänningar!

Känner att det händer mycket överallt just nu, och det gillar ja! Ikväll blir det förhoppningsvis sjukhuset först, om jag får nån tid, jag ska då råka ut för allting! För bara några veckor sedan fick jag ögonlocksinflamation och nu är det dags igen, fast den här gången har jag fått utslag på armar och ben? :S Alltid ska det vara nåt! I alla fall, efter det tänkte jag ta med mig min söta vän Johanna och gå och lyssna på lite gospel och efter det blir det bio med det här härliga gänget: Johanna, Cebbe, Erik, Pontus, Anna, Lisa, Kjelle, Johhny, Linda och Pson :) Vi ska såklart se:
ÄNGLAR OCH DEMONER, jag tror att det är en superbra film! Jag har ju läst den, och alla andra av hans böcker, så jag tror inte jag blir besviken :D

 

Vidare planer för det som återstår av veckan är: Imorrn är jag ledig så då tänkte jag ta mig en promenad (dock inte i skogen igen! ;P) och sola lite, sedan på kvällen är det dags för Seans igen! Det ser jag framemot! Lördag och söndag blir det nog mest plugg tyvärr, måste börja på min rapport om häxprocesser som ska vara klar på onsdag ;/ Tänkte i alla fall hinna med att gå på en teater en snabbis på lördagen och sen blir det jobb i vanlig ordning på söndag.

Nä, nu måste jag duscha och packa, ska inte sova hemma inatt nämligen ;D
 
Puss&hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0