Mitt hjärta är inte helt

Jag finns här, du finns här
Tillsammans finns vi här, fast inte på samma sätt som förut
Du finns här, men jag finns inte där
En oändlig cirkel som aldrig tycks gå sönder
Allting annat har gått sönder
Mitt hjärta är bara halvt, ditt är helt
Jag gav bort mitt hjärta för länge sedan, men jag fick inte tillbaka det helt igen
Det jag fick tillbaka var små små bitar som du trampat sönder
Jag vill ha mitt hjärta tillbaka
Men det kan du aldrig ge mig
Jag vill förlåta dig för det, men det går inte
Mitt hjärta är bara halvt, jag vill ha ett helt
Vad hände egentligen?
Du vet att jag inte tror på dina halvkassa lögner
Mitt hjärta är inte helt, det är trasigt
Ge tillbaka mitt hjärta helt igen
Laga mitt hjärta, fix me, I´m broken
Utan dig är jag ingenting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0