Tisdag



Hallo! Idag är det synd om mig, jag är förkyld som ett AAAS! :( Helgen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men å andra sidan, blir det nånsin som man tänkt sig? NEJ!! I fredags började vi hemma hos mig och Erik dök upp lite senare, det blev krogen där vi mötte upp Pontus, P:son, Anna och Johnny bl.a :) Lite dans (riverdance!), mat och ganska mycket skratt senare så var man hemma i sängen på gott humör :D Bra kväll! Lördagen däremot, den glömmer vi! Det var inte alls lika roligt, lite dans, dryga människor som bara finns till för att göra livet surt för andra och lite mat, många kramra och pussar senare så hamnade man i sängen inte fullt lika glad som natten innan men men.  På söndagen blev det bio och snabbmat för hela slanten, jag, Johanna, Cebbe, Pontus och Erik gick och såg Kennny Begins, kanonfilm! Vasaru, jag vet! ;D

Som sagt idag och igår var jag/är jag sjuk, förkyld som en gnu :/ Men men ;P Fick glada nyheter av pappa idag i alla fall, på fredag blir det kinamat och bowling! :D Sedan ska jag vara barnvakt hela helgen! Idag blir det förhoppningsvis film ocg godis hos Krille och Sara med Johanna och Cebbe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0