Hej där i natten!

01.42 är klockan, och här sitter jag och känner mig irriterad! Irriterad på min j*vla uppsats i Samhälle B, mina känslor, mina drömmar, ja jag är rätt iriiterad på allting faktiskt! Trött är jag också! Ingen frivillig som skulle vilja skriva min uppsats åt mig? ;) Nej, men jag är sjukt less på skolan nu! Nu vill jag ta studenten och resa och upptäcka resten av världen! Inte sitta här och skriva nån tråkig uppsats om mediernas framställning av brottslingar... Har suttit här rätt länge nu, och jag har en känsla av att jag kommer att sitta här några timmar till. Men jag har i alla fall musik i öronen, Volbeat just för tillfället :) Bra skit, skitbra!

Jag förstår inte hur jag ska orka med morgondagen och helgen, nu inatt blir det mer skrivande, sen börjar jag 12 imorgon och sen ska jag ut imorgon kväll också! Mycket ska hinnas med, jag måste försöka hinna med att städa också, både på jobbet och mitt rum, antingen ja senare idag eller imorgon, för på lördag ska vi ut igen! Söndagen tänkte jag spendera i sängen, kommer nog inte orka annat efter den här helgen, haha ;D Man är ju som en gammal tant, men som en vis man sa till mig en gång, "Man kan ju inte bara sitta hemma och läsa en bok och dricka varm choklad!?" Haha, vis vet jag inte om han är men det var det bästa jag kom på för tillfället :P Njae, han är inte speciellt vis, men snygg är han i alla fall, plus i kanten där! ;) You know who you are! I really hope you´re out tonight! Nä, nu ska vi inte vara sånna, tillbaka till uppsatsen och brottslingarna!

Skriver snart igen, håll utkik ;)

Puss&godnatt!
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0