Hallo!

Nu var det ett tag sedan igen, men jag har haft fullt uppfaktiskt! Haha, jag har ju sprungit på seans med Johanna, varit på krogen och dansat rumpan av mig, utan att skämma ut mig den här gången faktiskt ;D Haha, mysig avrundig på kvällen blev det också, subway med trevligt folk! Kom inte i säng förren vid halv sex tror jag :) Seansen var väldigt spännande, ska absolut dit igen! Jag personligen fick ingen kontakt med någon, men det hade jag inte räknat med i alla fall. Köpte förresten en tarot-kortlek igår också, också spännande! Det är mycket som är spännande just för tillfället, haha ;D

I förrgår fick jag och Johanna för oss att vi skulle ta en promenad, sagt och gjort och vi hamnade till slut ute på smitingen! MYYS! Jag gillart! Fler sånna mys-promenader blir det, det har vi redan bokat! Och på tal om bokningar, vi har bokat upp vad vi ska göra på sista april, det blir grillnig och mys på sälsten med härliga människor! ASBRA! Jag är nöjd! Vad mer då? Jo, igår var jag ju ledig, så jag tog mig en sväng ner på gymmet, jag ska ju trots allt klämma in mig i en balklänning snart ;D Lite läskigt var det, för jag gick nämligen dit helt själv, STOLT! Nu måste jag fortsätta med Samhälle B, har det HEELA dagen idag :(

Lämnar er med lite bilder :) ENJOY!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0