Hallå i luvan!

Tänkte bara kika in här och skriva några rader, har inte riktigt fått tillbaka min skrivar-känsla riktigt än, men ändå. Vart ska jag börja? Dagarna går, saknaden består. Ja, så börjar jag. För så är det, PUNKT. Annars då? Jorå, jag umgås med Cebbe, Johanna & Ecke rätt mycket. Fantastiska människor det dära! Finns alltid där, i vått och torrt, jag diggar er skarpt! Bara satt ni vet liksom ;) Vad mer då? Det blev krogen i helgen, både fredag och lördag! Hyffsat sliten var jag på söndagen. Men det var kul! Och den här helgen blir det utgång igen! Hoppas det blir minst lika roligt!

Nu blir det coop, ses när vi hörs!
 


Det blir aldrig samma sak!


 

Kommentarer
Postat av: julia

Såg inte dig i lördags, bara i fredags träffades vi! :D <3

2009-03-12 @ 20:33:17
URL: http://spjulia.blogspot.com
Postat av: julia

Det var underbart att få träffa dig igen <3<3<3



PUSS!

2009-03-12 @ 20:53:08
URL: http://spjulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0