Time Machine

TJOHO!

Tänkte kika in och skriva några rader, sitter på bussen till skolan just nu, de har visst fixat trådlöst Internet på dessa nya frächa bussar, haha, 90-erna ska inte ha nånting, nänä! ;P Den här veckan har varit rätt slapp, jag har varit ledig tills idag, och idag har jag bara en lektion, filmkunskap och sen ska jag bara hitta Anton och betala lastbilen till på torsdag ;) sen är jag ledig imorrn också :) I måndags tog jag det bara lugnt med Johanna och på kvällen drog vi ner till stadsparken och spelade kort, löste korsord och bara njöt, träffade Sandra, Carro, Sandra & Felicia också :) Sen på tisdagen var jag först till sjukhuset än en gång, och sedan drog jag, Johanna, Erik och Anna ner till Birsta och shoppade och bara hade det gött^^ Igår blev också slappt, kollade på Fjorton suger med Johanna och Erik och på kvällen drog vi ner till kristinaplan och spelade fotboll och kubb med Lisa, Pär, Cebbe, Wickan, Leila, Pontus, Pson och Anna :D



Until we meet again! / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0