Nu j*vlar,

ska vi LEVA LIVET! 4 biljetter till GÖTEBORG är precis bokade! Den 2-6 augusti kommer jag att befinna mig i den otroligt vackra och härliga staden GÖTEBORG, med mina så otroligt snygga och bästa kompisar, JOHANNA, CEBBE & ECKE! Vi ska gå på Liseberg, shoppa som galningar, mysa och dessutom se Brolle, Ola, Niklas Strömstedt, Sara Löfgren och Jessica Andersson m.fl! Johanna, jag SKA få med dig till Hotell Gasten igen! :D 

Göteborg, HERE WE COME! :D


Pics från förra gången jag var där, då med Johanna! LOVEIT!




(Haha, asdåliga bilder, jag vet, men jag hade bara mobilkameran ;P ) Den här gången ska systemkameran med!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad nice längtar som fan

2009-06-24 @ 23:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0