Inte för mig, tack!

Sista spurten nu! STUDENT 2009! :D Som jag har längtat! Som jag fortfarande längtar! :D Sitter och tömmer hela datorn på bilder, film, musik, you name it! Imorgon far jag ner och lämnar tillbaka den, sen ska jag köpa en egen! :D ASNICE! Fast då får det bli en lite mindre tror jag, är så less på den här dunderklumpen ;P Mycket och ingenting har hänt, vi har haft lärarmiddag på O´learys i svall, var och tog en cider på BK, sov ute hos pappa med Johanna, NTI-bandyturnerng, mys i stadsparken, kubb på kristinaplan och utgång! Rensat mitt rum har jag gjort idag också! Bar upp nästan allt på vinden, så mycket minnen kan jag tala om, mitt rum ser nästan lite tomt ut, men nu börjar ett nytt kapitell, ut med det gamla och in med det nya! And YOU are NOT a part of it! FUCK YOU!




STUDENTER 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0