Oh, my gosh!

Haha, vilken helg det var! Stadsfest, artister, mycket folk, massor av vänner, födelsedagsfirande, ja you name it! Haha, jag hann till och med bada i fredags natt ;D Nu var ju inte kanalen den bästa badplatsen, men jag var rätt arg, så struntade i det. Det var mycket som jag struntade i.. Lördagen blev desto bättre, som började hemma hos Ecke som firade sin 19-års dag som han hade i torsdags, sedan var det vidare iväg ner på stan där det vart en hel del dans, sång och mys ;D Jag var helt slut igår när jag vaknade, fick bli en slapp dag med lite jobb, film och små fixande.

Började förresten jobba idag också, såå seg sen helgen, fick nästan tvinga sig upp imorse! Men men, typ 80-90% av alla på jobbet har semester så det flöt på ganska bra i alla fall, sen har jag ju min favorit pingla vid min sida! <3

Nä, nu ska jag städa rummet och sen ut och springa! PUSSHEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0