Kusiner,

http://www.youtube.com/watch?v=IoCnn30EKMk
Haha, den där filmen är ett måste, den summerar lite av kvällen faktiskt ;P En askul kväll har det varit, två av mina kusiner och en av mammas kusiner kom hit och förfestade innan de skulle vidare till krogen. Lite dumt att jag inte hade tagit med mig några "utekläder", hade varit jättekul att följa med! Men, de fick mig att lova att jag skulle följa med nästa gång jag kommer hit! De ser jag redan framemot! Då ska jag dessutom ta med mig den dansälskande Johanna! Gävles uteliv är ett måste! Roligt tycker jag när de flesta av mina kusiner är i ungefär samma ålder som jag, det skiljer ett år mellan mig och Marcus, ett år mellan Marcus och Angelica och sen är det i och för sig ett hopp mellan Angelica och Kristoffer för han är 24, men endå ;D De blev mycket skratt, babbel och lite vin såklart, haha vi kom också in på att mammas kusin, Angelica pratar väldigt tydligt Gävle-mål, filmen ovan är ungefär samma som hon pratar, dialekten är ju inte fin direkt, men den är askul, tycker jag i alla fall! Får se om jag lägger upp lite bilder sen, haha de var bara Angelica som inte protesterade till den idéen xD


Tack för en jättetrevlig kväll, kusinvitaminer! :D


Johanna, I miss you babe!

Kommentarer
Postat av: johanna

SAKNAR DIG OCKSÅ BEIJB!! <3

kom hem saja (;

2009-07-20 @ 21:25:18
URL: http://zcholanta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett år mellan marcus å dig? två äre ju :) han är ju 88:a! pusssssss

2009-08-14 @ 12:05:25
URL: http://evasandrakatariina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0